Album: Tutkinnat 2013
Date: 28/01/14
Size: 3 items
Views: 533
|
Album: Tutkinnat 2015
Date: 23/08/15
Size: 2 items
(3 items total)
Views: 466
|
Album: Tutkinnat 2016
Date: 03/10/16
Size: 5 items
Views: 494
|
Album: Tutkinnat 2017
Date: 05/03/18
Views: 447
|
Album: Tutkinnat 2018
Date: 08/01/18
Size: 23 items
Views: 488
|
Album: Tutkinnat: 2019
Date: 07/01/19
Size: 39 items
(47 items total)
Views: 477
|
Album: Tutkinnat 2020
Date: 27/01/20
Size: 17 items
Views: 388
|
Album: Tutkinnat 2021
Date: 10/01/21
Size: 38 items
Views: 357
|
Album: Tutkinnat: 2022
Date: 14/02/22
Size: 8 items
Views: 308
|
Album: Tutkinnat: 2023
Date: 11/07/23
Size: 4 items
Views: 83
|
Album: Tutkinnat 2024
Date: 16/10/24
Size: 20 items
Views: 29
|
Album: Tutkinnat 2025
Date: 30/01/25
Size: 40 items
Views: 19
|
911_debris_FEMA
FEMA:n tutkimusraportin grafiikka 11. syyskuuta WTC-torneihin osuineiden koneiden osien sinkoutumisesta. Kuva FEMA
Date: 27/04/13
Views: 559
|
AAIB_investigator_AAIB
Englannin Air Accidents Investigation Branch. Kuva AAIB
Date: 17/11/17
Views: 804
|
bagram_liveleak
Bagramin lentotukikohdasta nouseva Boeing 747-400 syöksyy maahan. Ruutukaappaus LiveLeak
Date: 30/04/13
Views: 867
|
DC3_maarianhamina_wikipedia
Pian onnettomuuden jälkeen otetussa kuvassa OH-LCA:n onnettomuuspaikka metsässä. Taustalla Maarianhaminan lentoaseman kiitotie 20. Kuva Wikipedia.
Date: 01/09/18
Views: 751
|
easthaven_ntsb
NTSB:n Senior Air Safety Investigator Bob Gretz Rockwell 690B -koneen onnettomuuspaikalla East Havenissa. Kuva NTSB
Date: 10/08/13
Views: 824
|
embraer190_turku_2017_OTKES
Norran Embraer 190 -kone (OH-LKE) Turun lentoasemalla 3. joulukuuta 2017. Kuva OTKES / Fiavia
Date: 28/11/18
Views: 757
|
Flybe_klemmai_otkes
Oikosulun Flyben ATR-koneessa aiheuttanut paperiliitin mustui kuumuuden vaikutuksesta. Kuva OTKES
Date: 18/10/13
Views: 483
|
Flybe_klemmari_otkes
Flyben ATR-koneen hätälaskun aiheuttanut paperiliitin mustui oikosulussa. Kuva OTKES
Date: 18/10/13
Views: 458
|
Flybe_naamari_otkes
Flybenm OH-ALT:n happinaamarin hapella täyttyvät kiristysletkut olivat tiukemmat kuin mihin miehistö oli simulaattorissa tottunut. Kuva OTKES
Date: 18/10/13
Views: 471
|
hughes_otkes
MD Helicopters MD 369D -helikopteri onnettomuuden jälkeen tammikuussa 2013. Kuva Onnettomuustutkintakeskus
Date: 26/09/13
Views: 807
|
ikarus_helsinki_pelastuslaitos_0517
Vaurioitunut Ikarus C42 -ultrakevyt lentokone Laajasalossa 30. toukokuuta 2017. Kuva Helsingin Pelastuslaitos
Date: 30/05/17
Views: 849
|
JanneKotiranta_1
Onnettomuustutkintakeskuksen ilmailuonnettomuuksien johtava tutkija Janne Kotiranta.
Date: 25/03/20
Views: 713
|
JanneKotiranta_2
Onnettomuustutkintakeskuksen ilmailuonnettomuuksien johtava tutkija Janne Kotiranta.
Date: 25/03/20
Views: 689
|
JTSB_OTKES
Japanin ja Suomen onnettomuustutkintavirastot allekirjoittivat uuden yhteistyösopimuksen. Kuva: OTKES.
Date: 12/10/18
Views: 754
|
Kurt Kokko
Onnettomuustutkintakeskuksen johtaja Kurt Kokko. Kuva: OTKES.
Date: 01/02/22
Views: 349
|
Kurt Kokko
Onnettomuustutkintakeskuksen johtaja Kurt Kokko. Kuva: OTKES.
Date: 01/02/22
Views: 341
|
landinggear2_nypd
Tästä kapeasta raosta rakennusten välissä löytyi Boeing 767 -koneen laskutelineen osa. Kuva NYPD
Date: 27/04/13
Views: 900
|
landinggear_nypd
Osa Boeing 767 -koneen laskutelinettä kiilautuneena kahden rakennuksen väliin Manhattanilla. Kuva NYPD
Date: 27/04/13
Views: 487
|
Maarianhamina1963__JOKA_VKHietanen_wikipedia
Aeron DC-3 -koneen (OH-LCA) onnettomuuspaikka Maarianhaminan kiitotien 20 lähestymislinjalla. Kuva Wikipedia / Journalistinen kuva-arkisto / V.K. Hietasen kokoelma
Date: 01/09/18
Views: 416
|
Album: MAK-IAC (Russia)
Date: 21/04/16
Size: 2 items
(5 items total)
Views: 516
|
NEF021_OTKES_Finavia
NEF021:n lentorata (punaisella) verrattuna Maarianhaminan lentoaseman ILS-instrumenttilähestymismenetelmään. Kone kävi matalimmillaan noin 46 metrin korkeudella maanpinnasta Grafiikka: Onnettomuustutkintakeskus / Finavia
Date: 28/09/13
Views: 851
|
Album: NTSB
Date: 13/03/18
Size: 34 items
Views: 509
|
OH-EBA_1
Kuva: Onnettomuustutkinkeskus.
Date: 14/11/18
Views: 755
|
OH-EBA_2
Kuva: Onnettomuustutkinkeskus.
Date: 14/11/18
Views: 809
|
ohbex_2_onnettomuustutkintakeskus
Tutkijoiden tekemän rasvapesun jälkeen aivan ruuviosan tyvestä löytyivät mutteriosasta irti leikkautuneet pronssikierteet. Kuva: Onnettomuustutkintakeskus
Date: 03/10/16
Views: 485
|
OHBEX_onnettomuustutkintakeskus
Beechcraft King Air C90 onnettomuuden jälkeen Helsinki-Vantaan kiitotiellä 15. Kuva Onnettomuustutkintakeskus
Date: 03/10/16
Views: 863
|
Otkes_1
Date: 05/11/11
Views: 867
|
Otkes_2
Date: 05/11/11
Views: 828
|
OTKES_aaltonen_2017
ICAO:n onnettomuustutkinnan asiantuntija Ismo Aaltonen.
Date: 04/12/17
Views: 802
|
OTKES_Ismo_Aaltonen
Suomen onnettomuustutkintakeskuksen ilmailuonnettomuuksien johtava tutkija Ismo Aaltonen.
Date: 12/08/13
Views: 814
|
OTKES_Nurmi_1
Onnettomuustutkintakeskuksen johtaja Veli-Pekka Nurmi.
Date: 24/01/18
Views: 785
|
otter_soldotna_ntsb
NTSB:n tutkijat ovat saapuneet Soldotnan kentälle selvittämään DHC-3 Otterin maahansyöksyn syitä. Koneen hylky taustalla. Kuva NTSB
Date: 09/07/13
Views: 828
|
Phenom_1_NTSB
NTSB:n tutkija Robert Swaim kantaa Phenomin lennontaltiointilaitetta eli mustaa laatikkoa. Kuva NTSB
Date: 09/12/14
Views: 799
|
Phenom_2_NTSB
NTSB:n go-teamin jäseniä Embraer Phenomin maahansyöksypaikalla. Kuva NTSB
Date: 09/12/14
Views: 795
|
Phenom_3_NTSB
NTSB:n tutkijoita onnettomuuspaikalla. Kuva NTSB
Date: 09/12/14
Views: 785
|
PHLUU_kymi_mikkovanttinen_0317
Reims-Cessna F172L Skyhawk II (PH-LUU) Kymin kentällä 13. maaliskuuta. Kuva Mikko Vänttinen / Karhulan Ilmailukerho
Date: 13/03/17
Views: 801
|
radar_superjet_ntsc
Sukhoi SuperJetin lentorata tutkatallenteesta. Kone lähti 360 kaarrosta, lensi suoraan ja aloittaessaan uudelleen kaartoa törmäsi tulivuoren rinteeseen. Kuva Indonesian NTSC
Date: 18/12/12
Views: 466
|
Raportti_1
CIAIAC:n raportti IN-050/2011
Date: 19/04/13
Views: 454
|
Raportti_2
Kuva tutkatallenteen perusteella. Koneiden minietäisyys oli 100 jalkaa ja 0,9 merimailia. Kuva: CIAIAC.
Date: 19/04/13
Views: 805
|
Raportti_3
TCAS-laitteen näyttö. Kuva: CIAAIC.
Date: 19/04/13
Views: 819
|
Reason1990
Reasonin malli vuodelta 1990. Kuva: Eurocontrol.
|
Reason1997
Reasonin malli vuodelta 1997. Kuva: Eurocontrol.
|
Reason_later
kehittyneempi Reasonin malli. Kuva: Eurocontrol.
|
SprintAir30012014_flyFinlandfi
Sprint Airin Saab 340 -matkustajakone ajautui ulos rullaustieltä Helsinki-Vantaalla 30. tammikuuta. Kuva flyFinland.fi / Harri Koskinen
Date: 30/01/14
Views: 749
|
tatarstan_airlines_2_russianemergencyministry
Aircompany Tatarstanin Boeing 737-500 -matkustajakone tuhoutui täysin onnettomuudessa. Kuva Venäjän hätätilaministeriö
Date: 18/11/13
Views: 752
|
tatarstan_airlines_3_russianemergencyministry
Aircompany Tatarstanin Boeing 737-500 -matkustajakone tuhoutui täysin onnettomuudessa. Hylky hajosi ja syttyi palamaan. Kuva Venäjän hätätilaministeriö
Date: 18/11/13
Views: 791
|
tatarstan_airlines_4_russianemergencyministry
Aircompany Tatarstanin Boeing 737-500 -matkustajakone tuhoutui täysin onnettomuudessa. Kuva Venäjän hätätilaministeriö
Date: 18/11/13
Views: 779
|
tatarstan_airlines_5_russianemergencyministry
Aircompany Tatarstanin Boeing 737-500 -matkustajakone tuhoutui täysin onnettomuudessa. Kuva Venäjän hätätilaministeriö
Date: 18/11/13
Views: 767
|
tatarstan_airlines_russianemergencyministry
Aircompany Tatarstanin Boeing 737-500 -matkustajakone tuhoutui täysin onnettomuudessa. Kuva Venäjän hätätilaministeriö
Date: 17/11/13
Views: 761
|
TiinaBieber
Onnettomuustutkintakeskuksen viestintäpäällikkö Tiina Bieber.
Date: 25/03/20
Views: 696
|
Tom_Christides_Kenyon_1
Kenyonin kriisiviestintäteamin jäsen Tom Christides. Kuva: Kenyon.
Date: 23/07/14
Views: 445
|
Album: TSB Canada
Date: 22/01/18
Size: 2 items
Views: 444
|
Album: Tutkinnat 2014
Date: 26/10/14
Size: 1 item
Views: 405
|
Album: Tutkinnan 2012
Date: 27/03/15
Size: 1 item
Views: 443
|
Album: Tutkinnat 2017
Date: 15/07/17
Size: 16 items
Views: 448
|
ups2_a300_ntsb
UPS:n A300-600F-rahtikoneen eturunko onnettomuuden jälkeen. Kuva NTSB
Date: 14/08/13
Views: 455
|
ups3_a300_ntsb
Airbus A300-600F -rahtikoneen P&W-moottori maahansyöksyn jälkeen. Kuva NTSB
Date: 14/08/13
Views: 448
|
ups4_a300_ntsb
NTSB:n tutkijat ovat löytäneen A300-600F-koneen lennontaltiointilaitteet. Kuva NTSB
Date: 15/08/13
Views: 784
|
ups5_a300_ntsb
A300-600F osui korkeaan maastonkohtaan Birminghamin kiitotien 18 lähetymissektorissa. Kuva NTSB
Date: 15/08/13
Views: 829
|
ups6_a300_ntsb
UPS:n rahtikoneen hylkyä tutkitaan. Kuva NTSB
Date: 15/08/13
Views: 821
|
ups7_a300_ntsb
NTSB:n tutkijat tarkastavat ja dokumentoivat löydetyt tallentimet ennen kuin ne avataa. Kuva NTSB
Date: 16/08/13
Views: 842
|
ups_a300_ntsb
UPS:n Airbus A300-600F -rahtikoneen hylky. Kuva NTSB
Date: 14/08/13
Views: 812
|
Virgin_Hart_NTSB
SpaceShipTwo-onnettomuuden tutkijalautakunnan puheenjohtaja Christoper A. Hart esittelee pienoismallin avulla avaruusaluksen ylös taittuvien pyrstöpuomien toimintaa. Kuva NTSB
Date: 04/11/14
Views: 838
|
Virgin_ToddEricson_Hart_NTSB
Virgin Galacticin koelentäjä Todd Ericson ja NTSB:n tutkijalautakunnan puheenjohtaja Christopher Hart maahansyöksyalueella. Kuva NTSB
Date: 03/11/14
Views: 804
|
Virgin_ToddEricson_JoeSedor_NTSB
Virgin Galacticin koelentäjä Todd Ericson ja NTSB:n tutkijalautakunnan jäsen Joe Sedor maahansyöksyalueella. Kuva NTSB
Date: 03/11/14
Views: 824
|
Virgin_WK2_NTSB
NTSB:n tutkijaryhmä tutustuu WhiteKnight2-emoalukseen. Kuva NTSB
Date: 03/11/14
Views: 830
|
VPNurmi
Onnettomuustutkintakeskuksen johtaja Veli-Pekka Nurmi.
Date: 25/03/20
Views: 706
|
|