Spenn on Norwegianin ja Strawberryn yhdessä 19. marraskuuta 2024 käyttöön ottama uusi digitaalinen kanta-asiakasvaluutta. Pohjoismaissa lanseerattu Spenn helpottaa pisteiden ansaitsemista ja käyttämistä eri kanta-asiakasohjelmissa. Ensivaiheessa pisteitä saa lennoista ja hotelliyöpymisistä. Norwegianin ja Strawberryn kanta-asiakasohjelmat käyttävät nyt Spenniä. Puhekielessä sana spenn tarkoittaa Ruotsissa ja Norjassa kruunua. Spenn on digitaalinen kanta-asiakasvaluutta, jota voidaan käyttää monien tunnetuiden brändien ja kumppaneiden kanssa Pohjoismaissa. Norwegian Reward -jäsenet voivat ansaita ja käyttää Spenniä lentoihin ja hotelliyöpymisiin. Tulevaisuudessa jäsenet voivat myös ansaita ja käyttää Spenniä useiden uusien kumppaneiden kanssa. "Olemme odottaneet tätä päivää siitä lähtien, kun ilmoitimme yhteistyöstä Strawberryn kanssa. Haluamme haastaa vakiintuneet kanta-asiakasohjelmat luomalla digitaalisen kanta-asiakasvaluutan, joka tarjoaa uudenlaista joustavuutta ja valinnanvaraa asiakkaillemme”, sanoi Norwegianin toimitusjohtaja Geir Karlsen. 19. marraskuuta 2024 lähtien Norwegianin ja Strawberryn kanta-asiakasohjelmien asiakkaat, noin seitsemän miljoonaa jäsentä, voivat ladata Spenn-sovelluksen. Muutamalla klikkauksella he voivat nyt yhdistää olemassa olevat Norwegianin ja Strawberryn jäsentilinsä ja alkaa ansaita ja käyttää Spenniä välittömästi. Norwegian Reward -jäsenet saavat pääsyn Spenniin asteittain julkaisupäivän aikana. Norwegian Reward -jäsenet ansaitsevat Spenniä lennoistaan tästä päivästä alkaen. Aiemmin ansaitut CashPoint-pisteet ovat edelleen käytettävissä Norwegianin ja kumppaneiden kanssa, kuten ennenkin. Norwegian Reward -etuihin oikeutetut säilyttävät etunsa, mutta "ylimääräiset CashPoint" edut muuttuvat "extra Spenn" eduiksi. Jäsenet voivat edelleen ansaita CashPoint-pisteitä käyttämällä Bank Norwegian -korttia tai useita muita Norwegian Reward -kumppaneita. Jäsenet voivat maksaa osittain Spennillä ja Spenniä voi käyttää kaikilla Norwegianin lennoilla ilman vähimmäiskulutusta.
|
|||