”Lennonaikainen viihdejärjestelmämme on asiakkaiden käytössä kaikissa 24:ssä kaukoliikennekoneessamme jokaisessa istuimessa olevan henkilökohtaisen näytön kautta”, sanoi Finnairin asiakaskokemuksen kehityspäällikkö Anna Castello.
Tarjolla on mainospaikkoja, jotka näkyvät business-luokassa 18-tuumaisista HD-näytöistä, premium economy -luokassa 13-tuumaisista ja eturivien osalta 16-tuumaisista HD-näytöistä ja economy-luokassa 12-tuumaisista HD-näytöistä. ”Mainonta muodostaa osan viihdejärjestelmän monipuolisesta sisällöstä ja sitä kautta asiakaskokemuksesta", jatkoi Castello. ”Tulemme panostamaan voimakkaasti mediamyynnin kehittämiseen”, sanoi Ykkösmedia Oy:n toimitusjohtaja Jarkko Hakala.
"Tehdyn sopimuksen myötä tuotamme kokonaisvaltaisia mediaratkaisuja, joilla tavoitetaan uudet aktiiviset ja ostovoimaiset kuluttajat. Finnair Media tarjoaa mahdollisuuden viestiä kolmelle miljoonalle matkustajalle 7000 henkilökohtaisen digitaalisen näytön kautta”, jatkoi Hakala. Lennonaikaisen viihdejärjestelmän sisältö koostuu personoiduista lentotiedoista, ja valikoimasta elokuvia, tv-sarjoja ja musiikkia. Mukana on myös pelejä koko perheelle sekä Finnairin ja kumppaneiden asiakasviestinnän sisältöjä. Mainontaa on mukana rajallinen määrä.
|
|||