Oikeanpuoleisin näyttö tarjoaa ohjaajille mm. reittikartaston ja koneen käsikirjan. Keskimmäiset näytöt sisältävät tietoja koneen eri järjestelmistä. Ohjaajien käytössä on huononnäkyvyyden olosuhteisiin myös Head Up Displayt.
Uudet viihdejärjestelmät nostavat myös matkustajakokemusta ja edelleen kehittyvä tekniikka mahdollistaa tulevaisuudessa myös sujuvat internet-yhteydet lennon aikana. Airbusin koneuutuudesta 53 prosenttia on rakennettu komposiittimateriaaleista, jonka lisäksi valmistuksessa on käytetty alumiiniseoksia (19%), terästä (6%), titaania (14)% ja muista aineita kahdeksan prosenttia.
Lue myös Lentoposti.fi:n kokemukset koneen kyydistä: Raportti: uuden A350 XWB:n ensimmäinen matkustajalento Pyreneiden yllä
|
|||