Tjäreborgin liiketoiminnan tulos oli 5,2 miljoonaa euroa, joka on lähes sama kuin edellisen tilikauden 5,3 miljoonan euron tulos. " "Saavutamme korkean täyttöasteen sekä lennoillamme että hotelleissamme, koska pystymme itse hallitsemaan koko matkaketjun. Tehokkaan internetmyynnin ja ainutlaatuisten hotellituotteiden ansiosta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme vuoden parhaat viikot", Wikner jatkaa. Tjäreborgin tulos 5,2 miljoonaa euroa "Varsinkin viime talvena hintapaineet markkinoilla olivat kovat ja pystyimme siitä huolimatta saavuttamaan lähes saman tuloksen kuin edellisenä tilikautena. Uskollisten asiakkaidemme ja monipuolisen tarjontamme ansiosta olemme pystyneet pitämään vakaan asemamme Suomen markkinoilla", Sippel jatkaa. Tjäreborgin matkoista myytiin viime tilikaudella 83 prosenttia netin kautta. Tänä vuonna näkyviä trendejä on kuluttajakäyttäytymisessä ollut se, että matkoja varataan mobiililaitteilla yhä enenevissä määrin. Aikaisemmin älypuhelimia ja tablet-laitteita käytettiin enimmäkseen tiedonkeruuvaiheessa ja itse matkan varaaminen suoritettiin tietokoneella. "Hyvän käyttäjäkokemuksen tarjoaminen kaikilla laitteilla on meillä yksi korkeimmin priorisoiduista kehitysalueista. Mobiililaitteiden parantamiseen on panostettu paljon kuluneen vuoden aikana ja kehitystyötä jatketaan edelleen", Sippel kertoo. "Talven matkojen myynti käy hyvin ja aikaisempien talvien tapaan myyvät Kanariansaaret erityisen hyvin. Kaukokohteista suosituimpia Thaimaan lisäksi ovat Florida ja Mauritius. Ensi kesän matkoja on myyty 15 prosenttia enemmän kuin vastaavana aikana viime vuonna. Eniten kesämatkoja on myyty Turkkiin, Kreikkaan, Kroatiaan, Kyprokselle ja Mallorcalle", Sippel kertoo.
|
|||