Boeing ja Norwegian ovat sopineet Boeingin uuden mobiilin huolto-ohjelmiston käyttöönotosta lisätäkseen tuottavuutta ja tehokkuutta norjalaisoperaattorin linjahuollossa. Uudet iPad-tabletteihin asennettavat ohjelmistot mahdollistavat Norwegianin mekaanikkojen reaaliaikaisen ja nopean pääsyn teknisiin tiedostoihin. Laite tukee työskentelyä huomattavasta helpottaen päätöksen tekoa ja lyhentäen huoltoaikoja. Eri ohjelmistojen avulla mekaanikot pääsevät käsiksi huoltodokumentteihin, varaosanumeroihin, huoltohistoriaan ja muihin tarvittaviin tiedostoihin nopeasti yhdellä laitteella. Mekaanikot voivat myös nopeasti jakaa tietoja, kuvia tai muuta huoltotyön yhteydessä tarvittavaa materiaalia. Boeing julkisti uudet ohjelmistonsa Lontoossa MRO Europe -tapahtumassa (Maintenance, Repair and Overhaul). Ohjelmistot on kehitetty yhteistyössä useiden lentoyhtiöiden kanssa. Norwegian ottaa uudet tuotteet käyttöön Boeing 737 ja 737 NG -laivastoissaan alkuvuodesta 2014. Boeing 787 Dreamliner -koneiden osalta Norwegian on lentokonevalmistajan GoldCare-huoltoasiakas. Lue myös:
|
|||