Finnair avaa uuden digitaalisen Now/here -matkapalvelun - Bókun digitalisaatioyhteistyön tulos

Finnair_planesFinnair lanseeraa uuden digitaalisen Now/here-matkapalvelun, joka on suunnattu Finnairin aasialaisille, eurooppalaisille ja amerikkalaisille asiakkaille. Palvelu kokoaa yhteen inspiroivaa sisältöä mukaan lukien usean eri palveluntarjoajan reaaliaikaiset tiedot matkakokemusten, hotellien sekä lentojen saatavuudesta. Now/here palvelu tuo suomalaiset ja myöhemmin myös laajemmin pohjoismaiset kokemukset helposti kansainvälisten matkailijoiden saataville.

”Uuden palvelun avulla voimme tarjota dynaamisia matkapaketteja kansainvälisille vapaa-ajanmatkustajille, jotka odottavat helppokäyttöistä, täysin digitaalista ostokokemusta”, sanoo Kristiina Kukkohovi, joka johtaa Now/here -ohjelmaa Finnairissa.

”Now/here tuo kumppaneita digitaaliselle alustallemme. Tämä on tärkeä askel matkustamiseen liittyvän ekosysteemin rakentamisessa. Tällainen ekosysteemi tarjoaa etuja ja mahdollisuuksia kaikille yhteistyössä mukana oleville. Etsimme myös uusia kumppaneita Now/here-palveluun laajentaaksemme sen tarjoamaa", jatkaa Kukkohovi.

Matkailijoiden kiinnostus Pohjoismaihin lomakohteena on Finnairin mukaan kasvussa, ja tähän kasvuun vastataan Now/here-palvelulla. Konseptia on kokeiltu jo Singaporessa, Hong Kongissa, Isossa-Britanniassa sekä Australiassa. 

Now/here-palvelun kohderyhmänä ovat digiajan milleniaalit, jotka hakevat ainutlaatuisia matkakohteita ja -kokemuksia. Kaikki tarjolla olevat kokemukset ovat autenttisia, kestäviä ja huippulaatuisia”, sanoo Kukkohovi.

Finnairin Now/here – tiimi on tavannut noin 1500 matkakumppania ja valinnut tarkoin tuotteet. Pilottiversioon on valittu muun muassa porosafari, arktinen mindfulness-retki huskyjen kanssa, revontuliseikkailu ja metsäjoogaelämys. Lisää kohteita ja elämysvaihtoehtoja lisätään alustalle pitkin vuotta. 

Now/here hyödyntää palvelussaan Bókun-alustaa

Finnair: https://www.travelnowhere.com/

Lue myös: