Finnairin Suomi 100 -juhlavuoden hankkeet ovat ehdolla Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry:n Vuoden sponsoriteko -äänestyksessä. Mukana on kaikkiaan 40 erilaista projektia. Finnair on näkynyt mm. Suomen Ilmailumuseon digi-hankkeessa, Kaivopuiston lentonäytöksessä sekä Suomen tunnettuuden edistämisessä yhtiön matkustajille. Vuoden Sponsorointiteko 2017 voittajan valitsee puolueeton, markkinoinnin ammattilaisista koostuva raati. Raadilla on mahdollisuus valita myös muita voittajia. Näitä palkintokategorioita ei ole ennalta päätetty, vaan raadilla on vapaus nostaa palkittaviksi erityisen ansiokkaita toteutuksia. "Saimme kilpailuun paljon kovatasoisia ja erilaisia projekteja niin urheilun, kulttuurin kuin yhteiskuntavastuun alalta. Tänä vuonna Suomi 100 -teema näkyy projekteissa", sanoo raadin puheenjohtaja Risto Oksanen. Myös yleisö pääsee äänestämään omaa ehdokasta Vuoden Sponsorointiteoksi. Äänestysaika alkoi 2. marraskuuta kello 12.00 ja päättyy torstaina 9. marraskuuta kello 14.00. Vuoden sponsoriteko äänestyksen ehdokkaat Äänestä Vuoden sponsoriteko -kisan ehdokasta Lue myös:
|
|||